Nie chodzi o to, żebyś przyniósł mi gwiazdkę z nieba… // Crystal Kay – Superman

Eto… Nie wiem, co mam pisać xD Pisać o notce, o blogu czy może o szkole i o tym, że czas za szybko leci? Ogólnie to tak jak zima zawsze zaskakuje polskich drogowców, tak mnie święta zaskoczyły w tym roku. Do wigilii jeszcze tylko 4 dni, a ja wciąż kompletne niegotowa. W domu bałagan, prezenty niekupione, kartki niepowysyłane, nawet bannera na bloga jeszcze nie zrobiłam i chyba go już w tym roku nie zrobię. Będzie w styczniu. A jeszcze chciałam wydać odcinek Scrap Teachera na wigilię, ale i z tego chyba nici. Ehh… Przydałby mi się taki superbohater, który zatrzymałby dla mnie czas, naprawdę…

Singiel

Crystal Kay – 2011.12.14 – Superman (single).rar

Najnowszy singiel Crystal, zawiera dwa utworki w kilku wersjach: „Superman” i „Love Road”, z czego ta druga jest dużo spokojniejsza, taka prawdziwa balladka… :)

Mp3

Crystal Kay – Superman.mp3

Crystal Kay – Superman (piano ver.).mp3

Crystal Kay – Superman (Instrumental).mp3

Nie potrafię powiedzieć, czy to piosenka w stylu Crystal czy nie, bo szczerze mówiąc, zbyt wiele jej piosenek nie znam. Ale ta mi się bardzo podoba, jest taka strasznie pozytywna i pełna energii :) No i to „you are my superman forever” strasznie się rzuca w uszy podczas słuchania, a to zdanie samo w sobie jakoś tak wzbudza mój uśmiech. No i piosenka kojarzy mi się z dramą „Boku to Star no 99 Nichi”, w której użyta jest jako piosenka przewodnia i którą ja aktualnie jestem totalnie oczarowana. Wszystkim polecam :]

Teledysk

Crystal Kay – Superman.avi

W sumie w klipie nic twórczego nie ma, tylko Crystal w różnych miejscach, w różnych strojach i fryzurach…Tylko nie wiem, czy tylko ja mam takie wrażenie, ale zazwyczaj, jak widzę tę dziewczynę, jak tańczy, jak się śmieje, to przechodzi mi przez myśl, że prywatnie też musi być bardzo sympatyczna. Mogę się mylić, o to w sumie gwiazdka i powinna takie wrażenie sprawiać, ale i tak zawsze jak oglądam ten klip, to myślę o tym, że chciałabym ją poznać, cóż ;p

Live

Crystal Kay – Superman (Music Fair – 2011.12.17).avi

Co do występu to w sumie nie mam za wiele do dodania, to samo, co przy klipie pisałam chyba. No i jeszcze, że podoba mi się to, że Crystal jest ubrana w zasadzie tak samo jak jej backdancers, daje to fajny efekt. No i w ogóle fajnie ubrani są, prosto, ale fajnie ^^

Tekst i tłumaczenie

Crystal Kay – Superman.doc

Jak tłumaczyłam ten tekst, to cały czas miałam przed oczami Yunę i Koheia z dramy, autentycznie, ta piosenka tak fajnie do nich pasuje xD No, ale ogólnie o tekście, to też mi się podoba. Opisuje zwykłego faceta, który dla autorki jest jednak bohaterem. Podoba mi się to wyliczanie, że żeby być bohaterem, to wcale nie musi latać po niebie, ani zatrzymywać czasu, ani przynosić jej gwiazdek z nieba, wystarczy, że będzie zawsze przy niej i już samo to zrobi z niego bohatera :) No i podobają mi się strasznie wersy „Zawsze tak pewna siebie ja/Wiem, uważasz, że jestem niemożliwa” <- no, normalnie istna Yuna i Kohei <33

Nie chodzi mi o to, żebyś latał po niebie
Wiem, że nie potrafisz też zatrzymywać czasu
Mimo to jesteś moim bohaterem, na zawsze, oh
Po prostu już zawsze uśmiechaj się jak teraz
I bądź zawsze przy mnie, tyle mi wystarczy
Jesteś dużo milszy niż ktokolwiek inny
Jesteś moim supermenem już na zawsze

Dodaj komentarz