Ten żar spalającej mnie pasji… // Ito Shohei (伊藤祥平) – Dream of Life

Witam, witam. Miało być coś innego dzisiaj, co prawda i nawet to coś innego już przetłumaczyłam, ale wciąż nie mogę znaleźć nigdzie w siec teledysku do tego, więc przełożyłam tę notkę na inny termin. I wiem, że w sumie mogłabym wstawić ją dzisiaj, tylko bez klipu, ale z zapowiedzi teledysk wyglądał na taki fajny, że ja po prostu będę musiała się o nim wygadać, a jak wstawię notkę wcześniej, to już nie będę miała gdzie tego zrobić za bardzo. Dlatego poprzestawiałam trochę pozycje w harmonogramie i to, co miało być dzisiaj, to będzie za kilka dni. A dzisiaj będzie inny pan, również bardzo fajny, pan z gitarą, który nie tylko bardzo ładnie z tą gitarą wygląda, ale jeszcze lepiej na niej gra :D Mam nadzieję, że polubicie go tak samo jak ja ;]

Singiel

Ito Shohei – 2011.12.07 – Dream of Life (single).rar

Debiutancki singel pana ze zdjęcia powyżej, który to (znaczy ten pan) jest moim najnowszym odkryciem i zamierzam teraz śledzić jego dalszą karierę ;p Ale wracając do singla, to zawiera on trzy utworki: „Dream of Life”, „My Friend” i „Music on my mind”. We wszystkich bardzo fajnie słychać gitarkę czyli to, co tygryski… znaczy się Alex lubi najbardziej. Do tego chłopak ma naprawdę przyjemny głos, mnie się trochę z takim ulicznym grajkiem kojarzy, ale to bardzo dobre skojarzenie, więc ;) No i ten styl muzyki, w którym gra, to chyba się nawet jakoś nazywa, ale nie potrafię teraz skojarzyć nazwy, więc nie powiem Wam jak.

Mp3

Ito Shohei – Dream of Life.mp3

Solóweczka gitarowa na początku i Alex już jest na „tak”, chwilę potem słyszy głos Shoheia i już w ogóle jest na „tak tak tak” :D Piosenka jest bardzo pozytywna. Gitarowe brzmienie, sympatyczny głos pana, który z pewnością wie, o czym śpiewa i który właśnie robi to, o czym śpiewa tj. spełnia swoje marzenie. To słychać w jego głosie. Ja wiem, że to dopiero debiut, dlatego mam nadzieję, że sukces nie zabierze mu tej pasji z głosu ;p

Teledysk

Ito Shohei – Dream of Life.ts

Ten klip ściągnęłam tylko dlatego, że na screenie zobaczyłam pana z gitarą xD I w sumie ja nic w nim więcej nie widzę oprócz tego pana i tej gitary, ale mnie osobiście tyle wystarczy, więc xD

Tekst i tłumaczenie

Ito Shohei – Dream of Life.doc

Jest naprawdę mnóstwo piosenek o gonieniu za marzeniami itp., ale chyba pierwszy raz potykam się z czymś takim, żeby cała piosenka była poświęcona tylko i wyłącznie temu. I to nawet nie jest ogólnie o marzeniach, tylko o jednym konkretnym marzeniu, które musi, po prostu musi się spełnić. Bo to jego marzenie życia. Marzenie, którego nie można nikomu oddać, którego nie da się niczym zastąpić, to jedno jedyne, najważniejsze. I to mi się strasznie w tej piosence podoba. Nie odchodzenie to innych tematów, uparte trzymanie się tego jednego marzenia. W tej sytuacji chyba naprawdę musi się spełnić, prawda? ;)”

Chcę uchwycić się tej motywacji, bo mam swoje marzenie
Ten żar spalającej mnie pasji
Chciałem zawrócić w pół snu, ludzie poznają się i żegnają
Powiedziałaś mi, że tylko ja mam siłę, by je utrzymać
Dlatego powstanę, ile razy bym nie upadł…
To moje marzenie życia.

1 Responses to Ten żar spalającej mnie pasji… // Ito Shohei (伊藤祥平) – Dream of Life

  1. Haarwuchs pisze:

    Hi, I think your website might be having internet browser compatibility problems.
    Whenever I look at your web site in Safari, it looks fine however, when
    opening in Internet Explorer, it’s got some overlapping issues. I just wanted to provide you with a quick heads up! Other than that, wonderful site!

Dodaj komentarz