Słodka, słodka trucizna… // Acid Black Cherry – Black Cherry

Mogę się wyżalić?… W sumie to było pytanie retoryczne, ale zarazem ostrzeżenie, że jak nie chcecie słuchać zdołowanej Alex, to po prostu możecie przeskoczyć tę część notki. Pod obrazkiem już piszę normalnie.

W każdym bądź razie miałam dzisiaj naprawdę świetny dzień, wiecie? Byłam z koleżankami we Wrocławiu na zakupach, kupiłam sobie parę drobiazgów i ogólnie fajnie się bawiłam. A później wróciłam do domu, siadłam do komputera i… tak, złapałam doła. Dziwne? No, w sumie tak, nawet bardzo. Zwykle to komputer z miejsca poprawia mi humor,  ale cóż, nie tym razem. I to w sumie nie chodzi o sam komputer tylko o to, że przez niego dotarło do mnie jak wielką jestem ostatnio egoistką. Chciałabym, żeby ludzie komentowali mi notki, smutno mi, gdy widzę zero komentarzy pod notką, a sama nic z siebie nie daję, żeby na te komentarze zasłużyć. Spóźniam się z terminami, nie dotrzymuję obietnic, moje lenistwo często mnie po prostu pokonuje. Dzisiaj też, tak siadłam, i tak mi się nie chciało nic pisać, że znowu chciałam „zostawić to sobie na później”. Ale później moje sumienie się ruszyło, pokazało paluszkiem na harmonogram i krzyknęło „przecież obiecałaś, że wstawisz to dzisiaj”. No, bo obiecałam. Kiedyś byłam dumna z tego, że zawsze obietnic dotrzymuję. Ale ostatnio jakoś coraz częściej mi się zdarza „nie zdążyć” lub mam jakieś inne, równie beznadziejne wymówki. Więc proszę, niech mnie ktoś czasem kopnie i to porządnie i nakrzyczy na mnie, że mam się nie obijać tylko wziąć do roboty. Bo bez drastycznych środków to tu się chyba nie obejdzie…

Singiel

Acid Black Cherry – 2007.09.26 – Black Cherry (singiel).rar

Singiel jak zwykle bardzo skromny, bo jest na nim tylko piosenka tytułowa i tzw. „recreation track” czyli w tym przypadku „Hatsukoi”, którego nie przesłuchałam jeszcze w całości, ale gitarka na początku strasznie mi się podoba <3 Dalej zresztą też ;]

Mp3

Acid Black Cherry – Black Cherry.mp3

Ja ogólnie to tak całkiem niedawno zaczęłam się w ogóle stykać z tym wykonawcą, ale przyznaję się, że z każdą przesłuchaną piosenką lubię go coraz bardziej. Jego styl jest naprawdę bardzo specyficzny i w sumie nawet nie umiem go opisać. No, ale  to pewnie dlatego tak do mnie trafia ;]

Teledysk

Acid Black Cherry – Black Cherry.avi

No dobra, ale jego klipów to ja bynajmniej nie rozumiem i nawet zrozumieć nie próbuję. Sami możecie rozkminiać, jeżeli macie taką potrzebę.

Tekst i tłumaczenie

Acid Black Cherry – Black Cherry.doc

Nie powiem, że mi się tekst podoba, ale nie powiem też, że mi się nie podoba. Do mnie bardzo trafiają symbole, takie jak na przykład ta „czarna wiśnia” tutaj. Ale ogólnie to tematyka nie moja raczej. To jest coś o romansie, o zdradzie, której nie można wybaczyć, ale też zbytnim pragnieniu, by o tym pamiętać… Ogólnie to trzeba to przeczytać samemu, bo tego się nie da w kilku słowach opisać, a przynajmniej ja nie potrafię…

W cieniu księżycowego światła, całkiem sam
Byłem po prostu spragniony…
Lecz owoc, którego skosztowałem
Okazał się być słodką, słodką trucizną… Wypaczona…

4 Responses to Słodka, słodka trucizna… // Acid Black Cherry – Black Cherry

  1. Barteh pisze:

    Cześć Alex :)
    Ja się będę z Tobą kłócił. Nie jesteś egoistką!
    Jakbyś była egoistką to nie poświęcałabyś tyle czasu dla innych.
    A to, że tak bardzo zależy Ci na komentarzach też nie znaczy że jesteś egoistką, jesteś taka jak każdy, bo każdy lubi jak ktoś się nim interesuje, każdy lubi być doceniany za to co robi, każdemu jest miło jak się go chwali i to nie ma nic wspólnego z egoizmem. Tacy po prostu jesteśmy ;)
    I nie obwiniaj się też tak bardzo o jakieś drobne opóźnienia, bo nie da się wszystkiego tak dokładnie zaplanować. W każdej chwili może się wydarzyć coś czego nie dało się przewidzieć (zarówno coś złego jak i coś dobrego) i popsuć Ci Twoje plany, ale takie właśnie jest życie. I dobrze że takie jest, bo jakby wszystko się dało zaplanować to by było nudno :)

    Nie bądź dla siebie taka surowa :)

  2. Czery pisze:

    Hej Alex :)
    Kolega u góry ma rację ^^
    Założę się, że każdy prowadzący bloga ma takie myśli, że chce, aby tych komentarzy było jak najwięcej,smutno mu, że czasami ich nie ma, ale po prostu nie każdy chce, albo potrafi mówić o tym publicznie…
    A Ty z blogiem dajesz radę i uwielbiam czytać Twoje tłumaczenia więc nie dołuj się, nawet jeśli są jakieś opóźnienia, każdy ma swoje życie, a ważne żeby co jakiś czas coś tutaj się pojawiało. I założę się, że jest wiele osób takich jak ja, które czytają Twojego bloga a go nie komentują jednak podziwiają to, co robisz ^^ Btw szukałam nowego adresu chyba pół roku w internecie i niedawno mi się udało xDD Pozdrawiam :)

  3. ramadan 2013 pisze:

    I always emailed this blog post page to all my associates, because if like to read it then my links will too.

  4. Samara pisze:

    Wiesz Alex piszesz nie samowi cię ja nwm skąd ty masz takie natchnienie bo ja nie mam takich pomysłów też prowadzę bloga i nikt mi nie piszę kom ale się nie martwię bo i tak nikt mi nie napiszę kom dam ci like i sama przeczytaj parę lub jeden wpis http://sandradomagalska.blogspot.com/ Pozdrawiam ♥

Dodaj komentarz