Te nieprzespane noce to tylko Twoja wina… // A.N.JELL – futari (ふたり)

Heey, nie mam dzisiaj ani chęci ani siły na rozpisywanie się o wszystkim i o niczym, więc przydługiego wstępu dzisiaj nie będzie. Zamiast tego po prostu zapraszam do zapoznania się z notką i zaraz idę spać. Dobranoc :*

Mp3

A.N.JELL – futari.mp3

Kolejny utworek z dramy „Ikemen desu ne”, odpowiednik koreańskiego „Still/As Ever” bodajże (ale głowy nie dam, nie pamiętam już xD). Mnie się piosenka bardzo podoba, ale nie potrafię ocenić, w jakim stopniu jest to zasługa samej piosenki, a w jakim mojego sentymentu do utworków z „You’re Beautiful”. Oceńcie sami ;p

Tekst i tłumaczenie

A.N.JELL – futari.doc

W sumie o tym tekście nie ma co pisać, po prostu kolejna piosenka o miłości, tak banalna, że tekst przetłumaczyłam dosłownie w 10 min i to bez użycia słownika, co znaczy mniej więcej tyle, że niczego wyjątkowo twórczego w nim nie ma, ale i tak ładny jest, nie powiem. Podoba mi się tylko strasznie wers „A wszystkie te nieprzespane noce, to tylko Twoja wina” <- to można interpretować różnie, nie? xD

Dodaj komentarz